HELGEN I ORD

Fredag: Julia och jag var först till Merima (okej salinas var redan där men det räknas inte...), efter det droppade folk in. Jag tror vi var omkring 30 personer på (enligt mig) en liten lägenhet. Det blev mycket dans, skratt och klappande i händer under kvällen som jag tycker var hur bra som helst! Framåt 12 då festen började spåra åkte Julia, jag, Merimas kille Anton, Rami & Sami + tre killar till in till stan. Julia och jag blev bjuden på gratisbiljett till Goya av Anton och gick in dit men efter 30 minuter var vi ute och åkte hem. Tack Merima för en underbar kväll! 

Lördag: Vaknade vid 2 och gick upp för att baka Hannas berömda bröd! Skjutsade pappa/mamma/mamma & Ulla till brynäsmatchen innan jag hämtade upp William för att åka hem hit. Vi tittade på hockeyn, köpte kinamat, bastade och tittade på blocket efter katter. Smirre!! :( ♥ Sedan mös vi till det så som bara vi två kan göra! 

Idag, söndag: Skjutsade mamma till jobbet 07.30 och har vart vaken sedan dess. Wille & jag åkte till Tobias & Elin för seriöst kattsamtal och fortsatte sedan hem till William för lunch. Vid 16 var familjen (jag, William, Tobias, Elin, mamma, pappa, morfar, mormor & Roland) hem till mormor för middag. Nu på kvällen har jag badat, druckit te och försökt plugga utan vidare resultat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0