4 SEPTEMBER

Hade det super mysigt hemma hos Hanna med middag och app-lekar! Vid halv 11 gick jag hem för att byta om/hämta bilen innan jag åkte till Julia och hämtade upp tjejerna som skulle åka med! Efter att vi vart livrädda hela vägen upp och haft flera tankar på att vända och köra hem så kom vi fram till norrfly. Men gissa vad?!?!!? Det var filminspelning där så vi fick inte gå in! Vi hann till hallen sen blev dom arga och istort sätt kastade ut oss! Besvikna åkte vi hem igen... Hämtade upp Wille hemma hos Wille och åkte hem till mig & sov. Just nu sitter jag på hemtjänsten och väntar på att börja. Ett planerat 16.30-21.00 har blivit 14.00-21.00, men pengar är alltid bra! Norrfly-tjejerna var: jag, Linnea, Sofia, Julia, Malin, Sanna, Lisette & Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0