28 SEPTEMBER

Försökte blogga från den nya iphone appen tidigare idag men ser att inlägget inte publicerats, verken här eller på eatingdiisorders.blogg.se jag fattar inte varför det går för alla andra utom mig??

Aja, Alex och jag hade iallafall möte idag på våran PA-tid med en lärare på skolan som heter Elisabeth. Hon berättade hur det är att vara förälder till ett barn med ätstörningar och hur hon/hennes familj/dotter hade det under tiden då dottern var sjuk. Mötet gav mig och Alex massor med fakta och Elisabeth var verkligen jätte duktig på att berätta och förklara. Tack! 
Efter skolan åkte jag snabbt hem till William innan mamma hämtade upp mig för ett medel-pass på fjärran, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0