LITEN BLIR STOR, HANNA HAR FYLLT 18 ÅR!

Har städat upp sen igår och rensat garderoben på onödiga kläder, äntligen!

Anna & Hanna; Hanna flyttade från USA till Sverige sista året vi gick på dagis, eftersom jag var ensam tjej i min ålder på min avdelning blev jag överlycklig när Hanna kom och "tittade" hur det var på Varva terrassens förskola. Sedan den dagen har vi alltid ställt upp för varandra! Sedan dagis har vi gått i samma klass fram tills vi började på gymnasiet då hon valde Vasa och jag valde borgis. I 10 års tid gick vi fram och tillbaka till skolan varje dag, åkte till träningarna tillsammans, gått med varsin barnvagn runt omkring i våra kvarter, lekt med barbiedockor, berättat en massa hemligheter och delat miljontals minnen! Inte en dag med Hanna har vart förgäves och att hon nu har fyllt 18!! (samma dag som mig) skadar inget! Eftersom Hanna inte läser min blogg kan jag avslöja att presenten hon kommer få av mig är åter en sak som kommer ge oss en massa minnen, dock inte minnen som vi delar sedan tidigare utan nu sådana som bara nyblivna 18åringar kan ha! 

Grattis i efterskott Hanna! tack för alla skratt och minnen du gett mig de senaste 14 åren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0