24 APRIL

Mötte upp Alex och Fia vid 11.30 för att jobba lite extra inför vår redovisning på fredag. Lite senare satt jag i Liwings bil påväg till krematoriet här i Gävle där vi skulle möta upp "döden-gruppen". Ett väldigt speciell men bra studiebesök där vi fick se allt ifrån en kista som åkte in i ugnen till skelett och en brinnande människa.
Efter skolan åkte jag, Jasmina och Sanna till norr/söder för ett skolarbete. William följde med mig till stan där jag äntligen hittade nya jeans! På kvällen åkte tjejerna hem till Sanna för tacogratäng, desperate housewives, BB och sleepover som resulterade i samtal fram till 5 på morgonen. Detta kallar jag tisdagslyx med fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0