7 APRIL

TORSDAG 5/4- En lång dag i skolan som avslutades tidigare än vanligt eftersom läraren skulle på after work, och helt plötsligt var jag inne på mitt sista lov i gymnasiet! Efter skolan möte jag upp Bella och Stina för att köpa present till Johanna. Jag hann bara hem och vända innan jag åkte till T&E för att hämta katterna som jag är kattvakt åt hela helgen! På kvällen hade Johanna sin 19årsfest med middag, lekar, prat och lite dans. Eftersom kön på slick var omkring 45 minuter och goya var tomt gick jag, Bella och Stina till Interpool och tog en varsin cider. Kvällen avslutades på MAX med William, Johanna & Bella!  



LÖRDAG 6/4- Det blev en heldag med mys med mitt hjärta! Vid 5 åkte vi till Churt street och åt innan vi rörde oss vidare till SF & Titanic i 3D! Kvällen avlutades här hemma och jag fick lyckligt somna i Willes famn efter en underbar dag! 




IDAG, SÖNDAG 7/4- Jag hann svänga förbi farmor och farfar imorse för att prata och få ett påskägg innan jag, Wille och Scooter åkte till stugan för att äta påsklunch med mamma och pappa! W och jag hann även med att leta rätt på ett varsitt påskägg som m&p gömt. Nu på kvällen har vi myst med katterna och W kom förbi med middagen! Jag har även hunnit med att packat det sista inför morgondagen på jag, Willliam, Monica och Scooter åker till Björnriket!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag blir så förvånad över hur fantastiskt charmig man kan se ut på bild ibland... Haha!

2012-04-09 @ 14:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0