HELGEN 12-14 APRIL

TORSDAG- Johanna och jag hann ner till Strömsbro innan vi träffade på Stina och tvingade med henne Forsby-runt. Massor av tjejsnack och skratt med tjejer som man inte träffar så ofta längre, jag har saknat dessa stunder! Jag hann bara hem och fixa innan jag tog bussen upp till Läkerol för att jobba på Brynäsmatchen med W. Direkt efter matchen gick jag hem till Alex och hade tjejkväll med sleepover, underbart avslut på dagen!

FREDAG- Efter tjejsnack hela natten var det grymt jobbigt att kliva upp när klockan ringde. Vi tog oss till stan där vi mötte upp Vivi för att köpa present till Malin. Vid 5tiden åkte jag till Alex och hade för-förfest med henne och senare även Vivi. Vid 7 åkte vi hem till Malin där hon hade sin 19årsfest! En sjukt bra kväll med skit god mat, tjejsnack med ett avslut på Slick tills stället stängde. Fredag den 13, ja.



LÖRDAG- Se inlägg, efter förfest och fix hos Alex åkte vi till Interpool och fortsatte kvällen där! 


Fika med Julia


Middag och Brynäsmatch på Interpool



Förfest innan Interpool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0