19 DECEMBER- STRANDEN (BYRON BAY)

När klockan ringde 06.20 var det vemodigt att kliva upp, men mitt förnuft tog sig i kragen och drog mig ut på en joggingtur till en då okänd väg. Efter några styrkeövningar på hostlet kastade jag mig i poolen för några korta längders simmande och avsvalkning.  Trots att klockan bara var 08.30 var värmen stekande het.

Det blev en lång frukost för mig & Alex, trots att vi hänger med varandra oavbrutet 24/7 har vi ändå så himla mycket att prata om! Vi tog oss vidare till stranden när svetten började göra sig påmind och låg där under några timmar. På vägen tillbaka stannade vi till på Wicked travel, en internet-hörna där vi blev sittandes i över 3 timmar.

Vi kom inte tillbaka till hostlet förrän klockan var närmare 19, då blev det en av våra nuvarande favoriträtter; vitlöks- & ört korv med pasta! Hela kvällen hängde jag framför datorn för skype, publicera bilder på fb och blogga. Vi köpte nämligen 24 timmars internet som måste utnyttjas! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

korv ;);)

2012-12-20 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0