9 DECEMBER- BAKISHÄNG OCH BUSS (AIRLIE BEACH)

Trots att jag inte kom in i rummet förrän klockan blivit över 04.30 hade jag svårt att sova. Jag vaknade kl 8 av drömmar och lyckades inte somna om innan klockan ringde. Vid 10 checkade vi ut men fortsatte hänga i rummet med Anna och Annie. 
Hela dagen har jag haft problem med andningen, ont i bröstet/hjärtat och inte kunnat få i mig mer mat än några skedar. Jag blev tvungen att ta medicin, vilket jag aldrig tidigare har behövt, utan några större skillnader.... När vi satte oss på bussen några timmar senare för att åka vidare till Rainbow Beach lyckades jag somna, men även denna natt var full av drömmar som jag ofta vaknade av... 

Att lämna Airlie Beach känns både bra och väldigt väldigt tråkigt. AB är hittills den bästa platsen vi vart på under denna resa, och det är tack vare alla människor som vi har träffat! Att säga hejdå till människor från denna plats gör ont, riktigt ont. Men att hinna resa innan alla de andra reser tror jag är det lättaste alternativet för oss, så vi slipper se våra vänner åka därifrån. Men om jag kunde, med samma personer, skulle jag föralltid stanna på båten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0