16 FEBRUARI

Just nu ligger jag i sängen och tycker faktiskt ganska synd om mig själv... Jag har gått och blivit förkyld sedan kungsberget och förkylningen släpper inte! Jag är täppt i näsan, ont i halsen, lock i öronen och huvudvärk, vilket inte är en bra kombo eftersom vi åker till Malaysia om precis en vecka!!!!

Efter skolan möte jag upp Bella på stan, en tjej som jag inte träffat på evigheter! Efter en lång fika på stan där vi delade de senaste händelserna och hade det allmänt bra så åkte jag hem hit för att försöka plugga utan resultat. T, E & katterna kom över för hockeymatch tidigare på kvällen och just nu blandar jag SATC med USA:s statsskick.
Sov gott!


Skolavslutningen i 9an

Kommentarer
Postat av: Bella

haha men fy! du hade ingen bättre bild? ;)

2012-02-17 @ 19:09:10
Postat av: Anna Pöllä

Du är ju snygg bells!

2012-02-19 @ 21:36:55
URL: http://annaaahhp.blogg.se/
Postat av: Hanna

AHHHH!!!! BELLS ÄR BLOND! Söta människa! :D<3

2012-02-20 @ 18:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0