20 FEBRUARI

Det är inte lätt att vara pigg när man har en katt som väcker en mitt i nätterna av att t.ex. välta saker och skriker/jamar. Selma har väckt mig och William ett X-antal gånger under dessa två nätter och nu börjar man bli ganska trött av lite sömn, men hon är så söt så jag antar att man överlever? 

image description

Jag passade på att utnyttja den långa lunchrasten som vi har på måndagar med en genomkörare på gymmet. Lagomt mör och seg mötte jag upp Linnéa och tog mig till Polhem för dagens sista lektion. Mamma hämtade upp mig efter skolan och jag har sedan dess vart här hemma med undantag då Hanna, jag och Johanna gick på en PW kyrkan fram och tillbaka. Efteråt följde tjejerna med hem hit för fika och hårklippning av Johanna. Tjejerna gick vid 10 och jag har resten av kvällen tittat på BB och skrivit lite på slutrapporten av mitt PA, nu är resan nära!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0