22 FEBRUARI

God kväll mina kära läsare!
Idag har jag vart i skolan för sista gången på väldigt länge! :D Imorse hade Alex & jag vår sista PA-redovisning på Stora Sätra vilket kändes väldigt bra. Vi föreläste för tre åttondeklassare och de verkade lyssna noga så vi är väldigt nöjda! Efter skolans två lektioner hämtade mamma upp mig för att åka till morfar, tyvärr går det magsjuka på hans avdelning så vi fick inte komma in utan bara träffa honom i dörren, söta morfar! Jag åkte vidare ner på stan och köpte det sista inför resan och tog mig till Rosmarin för att färga ögonfransarna samt vaxa och färga ögonbrynen. 
Nu på kvällen har Tobias, ELin och William vart här för att äta middag, W är kvar och kommer stanna resten av natten! Större delen av kvällen har gått åt till att packa och fixa inför resan men jag har även hunnit skicka in min sista loggbok någonsin. Livet är vääääldigt bra just nu! 

Imorgon åker vi!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

HA DET BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST ÄLSKLING!

2012-02-23 @ 11:23:51
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0