5 FEBRUARI

Här har det vart ganska tyst ett tag men det beror på att dagarna vart så fulla att bloggen har hamnat på sidan om. Vi har haft en helvetesvecka i skolan med två stora prov och en inlämning, igår jobbade jag på max mellan 11-16.30 och jag har spenderat mycket tid med William.  

Igår bjöd morfar mig, Tobias, Elin, mamma, pappa, mormor och Roland på middag på Akropolis! Maten var verkligen jättegod! På kvällen åkte jag, Fia, Linnéa och Lina hem till Lundahl för mello-mys med onyttigheter. När programmet var slut kom mackan, Jesper och Norling och spelade party alias med oss, jag har inte skrattat så mycket på eveigheter! Fia, Linnéa, jag och Erika avslutade kvällen med tecken då Linnea och jag vann ganska så överlägset!

Kommentarer
Postat av: lundahl

hahah ditt cp, enda anledningen till att ni vann så stort var att jag fuska åt er ;)

2012-02-05 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0