DAG 4- MINA FÖRÄLDRAR

Eftersom min mamma läser bloggen och inte är helt överlycklig över att jag skiver saker om mig själv så antar jag att hon inte heller vill att jag skiver så mycket om henne? Men jag ska försöka vara kort och detaljerad, utan att avslöja förmycket! 



Mamma: min mamma är 47 år gammal och jobbar på Korsnäs. Hon tycker om att träna på Friskis & Svettis och ta PW med mig och pappa. Hon älskar samma mat som mig förutom korv stroganoff som hon är ganska trött på. Mamma älskar att sitta på inglasningen och dricka kaffe tillsammans med pappa på helgerna! Mamma älskar middagar med vännerna och bio + restaurangbesök med familjen.
Jag kan avsluta med att säga att mamma älskar djur så länge vi inte har några egna och hon älskar att resa! 

Pappa: Min pappa är också 47 år gammal och jobbar på Ahlsell, han är utesäljare och reser i och med det därför väldigt mycket runt om i Sverige. Pappa idrottade mycket när han var yngre och tycker än idag om att gymma + PW med mamma och mig. Pappa tycker om att laga mat, speciellt finare måltider trots att det inte sker speciellt ofta. Han har byggt om nästan hela vårt hus tillsammans med farfar, men han tycker om att bygga!    
Även pappa älskar att resa!

Som slutord vill jag berätta att jag älskar mina föräldrar väldigt mycket! Vi har väldigt roligt tillsammans och man kan om man vill alltid prata med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0