DAG 5- MINA SYSKON



Jag har en storebror som heter Tobias och är nyblivna 21 år gammal. När vi var små så var Tobias min sköld som skyddade och försvarade mig för allt, han lät mig göra allt och tog hand om mig då jag gjorde något fel. Jag har alltid sett upp till min bror och viljat göra allt det han har gjort, jag är typ som en härmapa på honom t.ex. har jag valt samma gymnasium och linje som honom, jag hade samma numer i fotbollen, jag vill resa till Australien så som han gjorde och jag planerar att gå samma linje som han gör när jag kommer tillbaka från min resa.   

På Tobias studentkryssning för två år sedan såg han Elin för första gången, idag bor de tillsammans och har två katter ihop. När tobias åkte till Australien för ca 1,5 år sedan hade jag det riktigt jobbigt i början och saknade honom enormt mycket, det var väl först efter några veckor som jag ändrade min inställningen till hans resa och såg det som någonting roligt för honom. När han och de andra killarna dök upp i Thailand förra året känd jag en lycka jag inte tidigare känt. Jag älskar min storebror och skulle inte kunna tänka mig att få någon bättre. Jag är så glad att Tobias har Elin för han förtjänar verkligen en underbar tjej! 
Min storebror förtjänar det bästa eftersom han är världens bästa! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0