DAG 6- ETT NYTAGET FOTO PÅ DIG SJÄLV OCH 10 INTRESSANTA FAKTA OM DIG SJÄLV






1. Jag har en pojkvän som heter William
2. Jag sover jämt tryckt mot väggen 
3. Jag har inte ätit fisk sedan 8an
4. Jag har inte fått myggbet på över 5 år
5. Jag älskar att resa 
6. Jag längtar till Malaysia och studenten
7. Jag vill ha ett eget husdjur 
8. Jag önskar att jag kunde göra människor friska, då skulle morfar vara den första som jag hjälpte!
9. Jag älskar sovmornar, speciellt när man delar den med någon man älskar 
10. Jag är kristen och tror på gud

Kanske inte sådär jätteintressant, men förhoppningsvis vet ni lite mer om mig!

Kommentarer
Postat av: L

Modigt att du vågar berätta att du är kristen och tror på Gud. Otroligt inspirerande i ett samhälle där det är lite "tabu-belagt". Du verkar grym. Kram

2012-02-23 @ 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0