28 JANUARI

Alex och jag fick inte speciellt mycket sömn natten mellan torsdagen och fredagen så att komma hem igår efter en seg skoldag var det underbart att lägga sig i soffan och ta en PN. Dock kom katterna med deras gulliga men för stunden irriterande kurrande och la sig vid mitt huvud och på magen, ja inte världslätt att sova då precis. Fixade mig här hemma innan jag åkte till Linnea för att äta middag med henne och Cornelia. Vid 7 tiden kom de andra och Linneas 19 årsfest drog igång! Kvällen innehöll en massa skratt, dansar och lekar innan den avlutades på Slick. Alex och jag tog sedan bussen hit och somnade efter tjejsnack. 

Idag har vi två tagit en sovmorgon och bara tagit det lugnt, vi har myst framför Brynäsmatchen och myst med katterna! Efter att jag skjutsat hem henne har jag fortsatt mysa framför tv:n och bastat! 


Bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0