30 JANUARI

William & Sören hämtade upp mig igår efter att de kommit hem från en helg i Sälen. Wille och jag åkte hem till honom där han slocknade ganska snabbt, stackarn var helt slut! Jag ställde klockan ganska tidigt imorse för att kliva upp och springa på hans löpband, men jag sov så dåligt inatt så jag orkade verkligen inte kliva upp. Det slutade med att Wille hällde vatten på mig så jag kliva upp 40 minuter innan vi var tog bussen... Efter två lektioner i skolan har vi håltimme på 2 h & 10 minuter så jag och W åkte hem till han och sprang då istället! Öppnade upp mig för William och fällde några tårar innan jag gick till Polhem för en lektion i etik och livsfrågor. Just ni tittar jag på brynäsmatchen med m&p, borde egentligen plugga men orkar verkligen inte. 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0