DAG 1- PRESENTERA MIG SJÄLV



Jag heter Anna och är 18 år gammal. Jag bor tillsammans med min mamma och pappa i Hille, Gävle. Jag har en storebror som heter Tobias (mer om honom på dag 5) men som flyttade hemifrån i somras då han flyttade ihop med sin flickvän Elin. Jag har inte längre några husdjur med hade en kanin i 12 år, Pelle som min kanin hete dog för ungefär 6 år sedan. Sedan har jag haft massvis med guldfiskar som har haft alla möjliga namn, men Pelle var helt klart bäst och jag saknar honom...! Jag har en pojkvän sen snart 1 år och 10 månader tillbaka vid namn William. Vi träffades på skolan och blev tillsammans efter 8 månader i samma klass!

Jag går sista året på Borgarskolan med inriktning SPS (samhälle med samhällsinriktning). Jag trivs jättebra i min klass men längtar som fan till studenten den 8 juni i år! På fritiden brukar jag umgås med vänner, William och min familj. Jag älskar att mysa med T&E:s katter och Williams hund, haha! Jag tränar på friskis & svettis där jag har allkort (spinning, gympa & gym). På helgerna älskar jag att dansa med mina vänner och skratta fram tills sena nätterna! Jag tycker även om att gå på PW, antingen själv eller tillsammans med någon annan. 

Jag älskar att resa! Om precis 23 dagar åker jag till Malaysia med familjen (-Tobbe) plus två andra barndomsfamiljer. Jag älskar att åka skidor och saknar fjällenresorna tillsammans med familjen som vi förr åkte till varje år. Jag saknar sommarresorna till korsnäs-stugorna runt om i Sverige och alla långresor vi har vart på! Men resa är någonting som jag kommer göra mycket av i framtiden!     

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska berätta, men undrar ni någonting så är det bara att fråga! :) 


Kommentarer
Postat av: Hans

Jo jag tänkte på en sak, hur långa tånaglar har du?

Annars var det en jättefin presentation och du verkar vara en mysig tjej!

2012-01-30 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0