DAG 2- PLANER/DRÖMMAR/MÅL DU HAR



Efter studenten så har jag flera mål och drömmar som jag verkligen vill uppfylla! Den dröm som ligger närmast i tidsplanen är Australien med Alexandra. Vi planerar att åka iväg i oktober och ha en ombokningsbar flygbiljett hem med slutdatum ett år senare. När jag väl är i Australien har jag som mål att resa runt för att uppleva landet, känna på arbetslivet utomlands och kanskekanske resa över till exempelvis Thailand , ett land som vi båda älskar! 

När jag kommer hem från Australien känns det som ett tvång att läsa vidare med tanke på min utbildning. Jag har sedan mina kusiners flytt till Malmö för flera år sedan drömt om att åka dit för att studera samt uppleva studentlivet som sägs vara så bra! Jag vet ännu inte exakt vad det är jag vill jobba med men någonting som har med människor att göra. Jag har länge vart sugen på att öppna ett eget ålderdomshem men har på senare tid börjat tänka på arbete inom sjukhuset. Den som lever får se! 

Eftersom jag är så lycklig med William vid min sida så hoppas jag att vi två fortsätter att leva tillsammans när jag kommer hem från Australien. Jag vill ha en hund när jag blir äldre och vid ungefär 25 års ålder skaffa mitt första av 2-3 barn samt gifta mig några år senare. Jag har alltid drömt om ett stort kyrkligt prinsessbröllop där jag har mina släktingar + vänner med, jag vill gifta mig på sommaren då solen är som bäst och sedan åka på bröllopsresa. En dröm som jag verkligen hoppas går i uppfyllelse är att min morfar, mormor, farmor & farfar får vara med och uppleva denna dag med mig.

Förutom Australien så har jag några andra länder som jag vill besöka, självklart är det många länder jag vill åka till med verkligenverkligen är Kina, USA (vill resa runt så som i Australien men mest av allt Kalifornien & New York) & någonstans i Afrika för att åka på savanner och titta på djur. 

Om min magkänsla säger rätt så kommer jag bli ganska gammal (90 ungefär) och dö på ett fint. Och jag kommer inte dö ensam!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Underbara älskade Anna tack för att du delar med dej av dina drömmar <3 M

2012-02-01 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0