GRÅTER NÄR INGEN SER PÅ

Ikväll är en sådan kväll då huvudet är fullt av tankar och smärta. För jag har några drömmar i livet och platser som jag verkligen vill besöka, en av dessa drömmar är att åka till Australien på obestämd tid och bara resa runt för att uppleva landet och dess kultur. En annan dröm jag har är att skaffa barn och gifta mig med den jag älskar. Just i detta älskar jag William så otroligt mycket, så pass mycket så att det gör ont när jag tänker på att åka utomlands och lämna honom för 6 månader upp till ett år. Eftersom framtiden är så pass oviss så kanske inte vi ens är tillsammans i hösten, hur mycket vi än vill det nu. Vilket även det är en jobbig tanke! Det är lätt att sitta på sidan om (jag har själv gjort det) och säga att "en kärlek ska inte sätta stopp för ens drömmar, man vet aldrig hur länge vi/ni kommer vara tillsammans och då är det dumt att inte fullfölja sina drömmar". Men att nu sitta här och ha dessa val tycker jag gör otroligt ont inombords, för jag vet att jag borde åka oavsett hur ont det än gör men jag måste hitta modet att våga gör det. För jag är så kär!


Kommentarer
Postat av: julia A

känner exakt likadant.. <3

2012-01-16 @ 16:39:27
Postat av: Malin

Förstår vad du menar. Känner precis så där..

2012-01-17 @ 20:38:33
URL: http://malinkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0