HELGEN 13-15/1

Fredag: PW på morgon och bussen till skolan för endast en lektion. Eftersom svenskan blev inställd samlade vi klassen och började prata/bestämma studenten och allt som sker innan! Efter skolan åkte Wille o ja hem till han för att laga mat och hämta scooter samt mysa framför tvn. Jag åkte ner på stan efter ett tag och köpte lite smått innan jag åkte hem. Senare på kvällen kom mitt hjärta hit! 

Lördag: Efter en sovmorgon till 12 åkte William hem. M, p och jag hämtade då upp Tobias för att åka till Lucas och fira hans födelsedag tillsammans med släkten! På kvällen tog jag en PW hem till William där han mötte upp mig, vi tog bilen upp till hemlingby-backen där Sören och Martin Johansson redan var. Jag åkte skoter (som ni kanske såg igår?) för första gången i mitt liv och hade det allmänt bra, fan va roligt de var! På kvällen skjutsade Sören hem oss till William där vi spenderade natten!

Idag, söndag: Ställde klockan i hyfsad tid och tog en promenad till jobbet. Idag har jag jobbat ett 11-19 pass på Max där det har kommit massvis med folk. Turen var att jag fick stå i driven mesta delen av tiden, där jag trivs som bäst!  


Jag och världens bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0