KVÄLLEN DEN 21 JANUARI/ 22 JANUARI

Förra veckan bestämde Fia, jag och Linnéa att vi skulle förfesta hemma hos mig och sedan dra ut på interpool för att chilldricka. Det linnéa inte visste var att jag och ett gäng andra tjejer planerade en överraskningsfest eftersom hon fyllde år denna vecka. Efter lite krångel kidnappade Fia och jag Linnéa hemma hos henne genom att tvinga på henne ögonbindel och hög musik ur hörlurarna. Efter en bilfärd fylld av skratt från min och Fias sida (Linnéa hörde inte ens sig själv prata) så åkte vi hem till Sanna K där 7 tjejer stod och väntade! När ögonbindeln var av väntade ännu en överraskning, närmare bestämt ett dildoparty! Vi skrattade och hade det skit trevligt hela kvällen, vid 11 tog vi bussen in till slick och dansade fram tills stägning!







Imorse efter en någorlunda sovmorgon väckte Johanna mig. Vid 1-tiden tog vi en PW hem till Sanna för att hämta bilen jag lämnade igår. Resten av dagen har jag tagit det lugnt här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0