NYÅR!

Jag har haft mitt livs bästa nyår med mina finfina vänner! Vid halv 4 träffades alla hemma hos Alex och började laga maten. Vi hade så mycket mat så de va sjukt, men satans så gott det var! Nora, Lina, Sanna , Fia, Alex och jag skrattade nonstop från start tills vi inte längre hittade på varandra inne på stan. Vi skålade som bara sjutton och tog nog förmånga shots för att de skulle va nyttigt... Men jävlar va roligt jag hade och njöt av varje sekund! Så tack underbara tjejer för att ni gjorde början på mitt nyårsfirande så himla bra!
Vid 20 gick vi över till lokalen och dansade innan de andra kom, dock kom det inte lika många som vi trodde men det spelade egentligen ingen roll för jag hade det så jäkla roligt/bra, återigen: en skit bra mitt på mitt nyårsfirande! Vi tog bussen in vid 11 och firade 12-slaget med resten av Gävle inne på stan. Vi drack champagne, fick nyårs pussar, kramade om allt och alla, skrek och skrattade innan jag och några till drog in till Slick och dansade fram till stängning! Vi hann med en cheese från donken innan Wille och jag åkte hem hit för att sova. vaknade mitt i natten och ångrade alla shotar som vi tog, men vad gör det? Det är ju bara nyår en gång om året!!!


Mer bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0