SAMMANFATTNING & BILDBOMB AV JULAFTON


Tobias kom hit redan vid åtta-tiden på morgonen och hade då med sig katterna som var med oss hela dagen! Familjen åt gröt & skinkfrukost ihop, öppnade klapparna i strumpan och under granen. Vid 12-tiden åkte Tobbe och jag till släkten på pappas sida för att önska en god jul. Första stoppet var hos F&F där Elin, Adam, Stefan och HD redan var, där fick vi jullunch. Vi svängde sedan förbi både Rosita och Marita och önskade dem + familjerna en god jul! Vi kom till mormor vid tre och tittade som vanligt på Kalle, efter de åkte mamma och jag till kyrkogården för att tända ljus vilket var jättemysigt! Efter kyrkan fortsatte traditionerna med middag-tv/lutfisk-julklappar-efterätt. Traditionella Svenson Svenson och sedan iväg till kyrkan med Hanna och Stina! Jag kom hem strax efter 12 och somnade till minnet av en underbar jul! 


Världens bästa bror och jag


Tobias

Tobias, Aston, Selma


Jag


Mamma


Mormor & mamma


Tobias, Aston, Selma


Mamma & morfar


Pappa & mamma


Tobias


Tobias, morfar & jag


Mamma & morfar


Pappa


Mormor & morfar


Mormor & Roland


Familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0