28 MARS

I måndags blev det middag på Terrassen innan vi tog bussen till Läkerol. Matchen gick till förlängning och vi var inte hos T&E förän 23.30. Wille följde med hit och jag somnade med ett leende på läpparna efter en bra kväll! 

Skola igår mellan halv 9-12 då vi spelade minister för en dag. Åkte hem direkt efter skolan och började plugga till provet vi hade idag. W kom hit vid 14 och hjälpte till, somnade lyckligt i min kärleks famn! 

Idag blev det två lektioner i skolan med kemi-prov på sista lektionen. Åkte till stan efteråt med W och tittade efter skidjacka till nästa vecka då W, monica och jag åker till Björnriket! Vi åkte sedan hem hit innan Hanna och Lena hämtade upp mig för en pw i hemlingby med Johanna som avslutades med fika-buffé! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0