31 MARS

Efter ångest och tankar om att skita i högskoleprovet så åkte jag dit med Hanna, Viking och Paul. Jag gjorde provet och känner mig förvånansvärt nöjd med det jag har gjort och så jag har svarat! Jag har ännu inte tittat på resultatet som finns på både internet och tv:n och funderar på att skita i det och kolla när det riktiga resultatet har kommit ut, alltså om 4 veckor. Jag vet fortfarande inte resultatet från provet som jag skrev i höstas eftersom jag blev så missnöjd med det, men förhoppningsvis blir det bättre iår! 

En PW med m&p efter att jag kommit hem och nu har vi precis ätit fajitas. Om ett litet tag ska jag ta bilen hem till Alex och spendera kvällen med min älskade vän!

Förresten så fick jag besked om mitt sommarjobb idag! Det kommer spenderas veckor på Brynäs hemtjänst i sommar igen och jag är så glad för det! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0