HELGEN 23-25 MARS

FREDAG- Efter en lugn och hyfsat bra dag i skolan åkte jag till stan med Linnea, Cornelia, mimmi, Sanna & Lundahl för att köpa present till Fia som fyllt år! Hann bara hem och sova i 10 minuter innan jobbet ringer och frågar vart jag var, helt ställd frågar jag vad det handlar om. Jo tydligen skulle jag jobba mellan 16.30-21.30 och klockan var då 16.45. Med tårar rinnande av ilska åker jag till jobbet och tar mig igenom passet utan svårigheter, tur nog! Eftersom jag hade lovat Fia att komma på festen (var borta förra året) så hade jag inget annat val än att kasta i mig maten och ta på lite smink innan jag fick skjuts av m&p till henne där några tjejer+ killar var. Jag fortsatte sedan till slick med Sanna, Julia, Lisette och Amanda L där jag dansade till 10 i 2 bussen!


Alex, Bella och Vivi! kvällens enda bild.

LÖRDAG- Huvudet värkte när klockan ringde vid 7.30. Spenderade hela dagen i Uppsala med Johanna och Alex, väldigt lyckat och mysigt! Trots att jag redan hade en balklänning sedan Thailand förra året köpte jag en ny igår, precis som Johanna och Alex. Efter att ha sprungit omkring i timmar köpte vi Subway som vi åt på tåget hem och var väldigt lyckliga alla tre! 



Hann hem och vända innan jag åkte till Linnéa där Fia redan var. Kvällen & natten spenderades där med film och prat fram till 4.30 inatt! 

SÖNDAG- Tror vi blev väckt av Cornelia imorse (?) vid 12.30. Vi satte igång ett avsnitt av Skilda världar innan jag tvungen att åka hem. Här hemma har vi ätit våfflor, pluggat och tagit en lååång pn. Resten av kvällen kommer spenderas med tv:n och BB!  


PS. Selma och Aston sov här inatt, världens sötaste Selma lyckades ramla i toaletten igår kväll! haha <3

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0