11 MAJ

Efter en kort skoldag och lunch med en del av klassen följde Fia med mig in till stan för ett ärende som inte kunde genomföras. Vi blev istället sittandes i hennes bil under en timme där vi pratade om allt mellan himmel och jord, livet och döden. När Sanna sedan hörde av sig om att hon var redo att träffas mötte jag upp henne för att köpa present till kvällens födelsedagsfirande och sedan få skjuts av Wille & Sören hem till Martina där hon tränade på håruppsättningen som jag ska ha på balen. Tusen tack till Martina som räddar mig!

18.30 tog jag bilen hem till Alex för förfix med henne, Lilja och Sofia. Vi hämtade upp Sabah och kom hem till Jasmina vid 20 där festen drog igång med "gissa-vem-lappar", dans, sång och lekar. Eftersom jag hade bil hela kvällen svängde jag förbi ett av Gävles gratisställen tillsammans med Alex för att sno en puss av våra pojkar samt gratta Oskar som även han fyllde år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0