14 MAJ

Efter en underbar helg var det helt plötsligt måndag igen. Dagen bjöd på en lång skoldag som avslutades med 2 timmars film på Polhem. Efter skolan "bjöd" Sören hem oss till honom för plugg-häng inför morgondagens kursprov i matte C. Liwing, jag, Linnéa och Sofia stannade väl där i några timmar innan vi insåg att det inte fanns så mycket mer att lära, vi fattade ändå ingenting.
Jag åkte hem och tog en PW med Johanna istället, efter allt mitt tjat om att komma in i balklänning tog hon tag i saken och tog med vikter som jag skulle bära under promenaden, tack antar jag? ;) Resten av kvällen pluggade jag och la inte ifrån mig böckerna förän 23.30.  


Jag saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0