15 MAJ

Trots sovmorgon gick vi upp och gjorde vårt kursprov i matten. Jag satt där i 2h & 45 minuter innan jag kände mig någorlunda klar och lämnade in mitt kanske livs sista matteprov någonsin! Lite senare fick jag reda på att provet blivit godkänt och att jag nu slipper oroa mig för mitt slutbetyg i matten!! 

Efter skolan som vart väldigt soft med eget arbete och lyssnande av redovisningar åkte jag, Alex, Sanna och Liwing till Donken för efter-skolan-häng som hela klassen försöker ha så mycket som möjligt av nu på slutet. Mamma hämtade sedan upp mig och vi åkte vidare till stan där vi fixade med dödsannonsen och köpte lite studentpresenter. Kvällen spenderades hemma hos W! 


Bilden är snodd från Alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0