21 MAJ

Dagen började på Gävles stadshus med finaste klassen. Lektionen efter lunch skulle några i klassen hålla sina tal, varav en av dem var jag. Alla höll ett varsitt hyllningstal till någon eller till klassen och var grymma tills det var min tur, jag skulle hylla vänskapen och rikta mitt tal till Stina. I början gick det över förväntan tills jag kom in på stycket som handlade om Stina då jag bröt ihop framför hela klassen... 
Sista lektionen var på polhem för betygsprat inom etiken!! 

På kvällen tog jag en pw med mamma och skickade in gymnasiets sista inlämning! Det är sjukt så snabbt tiden har gått och hur stor man börjar bli!

Kommentarer
Postat av: Iinnea

Du är så stark <3

2012-05-22 @ 19:59:14
URL: http://linnealundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0