22 MAJ

Medans William låg kvar och sov gick jag upp för en härlig PW på morgonen i solskenet! Vi tog bussen till Bollan där klassen redan hade samlats. Efter skolan åkte Sanna, Julia, jag & Alex till stan för shopping, senare "bytte" vi ut Sanna mot Jasmina. Jag lyckades få med mig både en studentklänning och väska till balen hem!
På kvällen firade jag, Jasmina, Sanna och Alex till det på Brända med middag och prat för att fira att alla uppgifter inom skolan äntligen är slut! Alex och jag fortsatte hit efter middagen för att titta på Australien, bokade inget men har tittat på både flyg och hotell! När Alex åkte hem till sin pappa släppte hon av mig hemma hos W där jag spenderade min natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0