25 MAJ

Bakis-fredag? Om det var! 
Vi hade planerat att ha vår sista bakis-fredag i skolan någonsin. Jag höll det vi sa och mådde sämre än vad jag någonsin gjort! Shajse säger jag bara! 


Kanske inte världens roligaste att vakna upp bredvid mig??

Tog mig till skolan och pratade om kvällen med tjejerna, när hände vad? haha. Efter skolan hämtade Tobias upp mig för en snabb sväng till Valbo innan jag kunde kraschlanda i sängen alldeles slut och illamående. Vid 5 åkte jag och tjejerna till Engeltofta för att se friskolenas bal (bilder kommer i ett eget inlägg)! Eftersom det började regna åkte jag + tjejerna hit för middag från Hillerian och tjejsnack fram till småtimmarna. W kom hit senare på natten! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0