26 MAJ

Idag är det min dag, en 19 år gammal tjejs dag! Jag sitter och tänker på hur snabbt tiden har gått eftersom jag bara för ett år sedan satt hemma på Axelsons altan med ett gäng fina vänner och firade min 18 årsdag med förfest och sedan dansande på slick hela natten. Det är en av mina bästa utgångar någonsin eftersom den hade så mycket glädje och kärlek, alla var så glada plus att William precis hade tagit körkort! 



Denna dag spenderdes på ett litet annorlunda sätt men med samma glädje och kärlek som jag alltid haft. Det är första gången jag låter min pojkvän sova hos mig när jag fyller år, men det är även första gången m&p inte kommer in på morgonen för att sjunga. När William och jag vaknade hade Tobias och Elin redan kommit hit och tagit med sig katterna. Dagen spenderades här hemma, på Leos GD/GIF, på engeltofta för att titta på Polhems bal och körandes i pappas nya bil. På kvällen var hela familjen tillsammans för att spela kort och se på eurovision song contest. På kvällen somnade jag med ett leende på läpparna efter en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0