8 MAJ

Tisdag och vardagen med andra tankar börjar komma tillbaka.
Hela helgen har jag bott hemma hos T&E (förutom i lördags då jag sov hemma) med katterna och en fin pojkvän bredvid mig.
I fredags hade Alex sin 19års fest som avslutades på slick och två nattgäster i form av Alex och Johanna Alm. Vi hann träffa både gurkan, BB Hulda samt prata med Sebastian Lauritzen över telefonen sådär 3 på natten innan vi fick skjuts hem av Sören.

I söndags tog W, jag och Scooter en härlig pw i solskenet uppe i Hemlingby för att rensa tankarna och prata om livet. Vi avslutade kvällen i lägenheten med tacos, film och två olika sorters glass!

Igår (måndag) klev jag upp tidigt för en inställd biljettförsäljningen av onsdagsfesten. Resten av skoldagen spenderade jag på polhem och i lägenheten. På kvällen tog jag en pw med Elin H för att prata om allt som hänt... <3

Skolan idag gick snabbt, tur nog, och avslutades med biljettköp (se tidigare inlägg). Jag hann med en fika hemma med mormor, Roland och William innan jag åkte hem till Lisa för en efterlängtad träff med henne och Hanna. Senare på kvällen tog jag en pw hem till William där jag fortfarande är och kommer spendera natten. Sov gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0