9 MAJ

Jag har haft en konstig och nedstämd känsla hela dagen i kroppen, inte så konstigt med tanke på det som har hänt men det känns som att alla var det idag?
Skolan var kort och ...annorlunda. Jag kom hem vid 13.30 och somnade direkt då jag la huvudet på kudden. Sov sedan fram till 18 då jag tvingade mig upp för att äta. Jag är helt slut i kroppen och börjar bli sjuk, somnade/vaknade med huvudvärk som stannat hela dagen plus en förkylning som har gjort att halsen värk hela dagen.

Vid 19 åkte jag, Johanna, Hanna, Bella och Elin till Stinas familj för att lämna blommor. Det blev en fin stund där vi pratade om minnen och om framtiden. Vi satt där tills klockan närmade sig tio innan vi kramades i ett hejdå och skildes åt med fina tankar om Stina. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0