12 NOVEMBER- EASTCOAST OCH JOBB (ST KILDA)

När vi klev upp imorse upptäckte vi till vårt missnöje att det var molnigt på himlen. Vi valde då att gå till bibblan för att sitta där någon timme och göra det viktigaste samtidigt som jag fick prata med William. När solen återigen började skina planerade vi att gå tillbaka till hostlet för att byta om, vi stannade dock till vid resebyrån här bredvid hostlet för att prata med ägaren som vi träffade imorse vid frukosten. Vi blev kvar där i kanske en timme där en resa till östkusten bestämdes och bokades. Den 26 åker vi till flygplatsen och den 27 går flyget mor Cairns, vårt första stopp på en 26 dagars spontan- och äventyrsresa! Men mer om resan i ett annat inlägg!

Vi gick tillbaka till hostlet för att lämna viktiga papper innan vi fortsatte till banken för att hämta Alex bankkort och sedan till mitt jobb för att hämta ut min lön, där jag även fick reda på att jag ska jobba ikväll/inatt. På hostlet åt vi pizza för 5 dollar styck och nu ska jag snart gå över till jobbet, klockan är nu 18.30 och jag börjar 19, slutar ungefär 03 inatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0