13 NOVEMBER- STRANDEN (ST KILDA)

Städningen drog över tiden på jobbet så jag kom inte hem förrän klockan blivit över 4 på morgonen. Jag fick skjuts den korta biten tillbaka till hostlet av killen jag jobbade med hela natten, vilket var väldigt bra så jag slapp väcka mina roomies som annars skulle ha hämtat mig.

Alex lät mig ta en sovmorgon imorse fram till klockan 11, tog sedan en välbehövlig dusch för att få bort den äckliga doften från jobbet. Åt brunch i form av nudlar innan jag, Alex och Russell gick ner till stranden. Trots att solen var framme hela dagen blåste det väldigt kallt! Åt en glass på vägen hem och somnade sedan så fort huvudet nuddade kudden. Nu på kvällen har vi handlat mat inför hela veckan, lagat våran godaste middag hittills – köttfärs med någon form av vitlökssås, och nu hänger vi på rummet med skottarna!

Glass för 2 kr! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0