15 NOVEMBER- MEDICARE (ST KILDA)

När klockan ringde imorse var det omöjligt att kliva upp. Vi valde istället att ta en sovmorgon till 11 och sedan äta av vår egen frukost. Med en huvudvärk på grund av kaffebrist och ett humör som vart under det vanliga har denna dag inte vart den bästa. Alex, jag och Russell tog en promenad på över timmen in till city för att fixa medicare och fixa vårt internet på mobilerna. Vi tog tramet (spårvagnen) tillbaka till hostlet där vi nu har stannat hela kvällen, det enda undantag var då vi gick iväg för att köpa vykort. Med fortfarande huvudvärk och trött på det mesta idag bestämde vi oss för att somna tidigt, försöka glömma det som dragit ned oss och tänka framåt. Men med 3 snarkande människor i samma rum så var det inte väldens lättaste, efter 2 timmars vridande i sängen lyckades Willes sms få mig att somna. Efter dessa nätter är snarkningar det värsta ljudet jag vet... 

Jag är så glad att jag har Alex bredvid mig under denna resa! Vi tänker så lika och hon kan verkligen muntra upp mig, precis vad jag har behövt idag!  


Kommentarer
Postat av: martina åkerblom

JAG HAR FÅTT JOBB SOM FRISÖRLÄRLING :D :D
Börjar i Januari på en salong som heter drottninggatan 37!! :D

Svar: Gud va kul för dig! Jättestort grattis!! :D <3
Anna Pöllä

2012-11-16 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0