16 NOVEMBER- SKYPE OCH VIN (ST KILDA)

Det är svårt att hitta en tid som passar alla när man ska skypa. Eftersom vi ligger 10 timmar före svensk tid så har vi morgon när ni där hemma har natt. Vårt lättaste (och billigaste, ja gratis) val är att vara på bibblan då den öppnar kl 10 am, då är klockan 00 hemma. Så igår hann jag skypa över en timme med Johanna, ta igen det senaste och höra hur hon har det. Sedan avsluta med ett samtal på nästan 2 timmar med William, vi avslutade samtalet när klockan var över 03.30 hemma. Min fina, saknade prins! <3 

Gick iväg för att tvätta kläderna på ett ställe nära vårt hostel, hamnade mitt emellan ett bråk och kände mig helt felplacerad. Efter 10 minuters skrikande och letande efter polisen tog jag mina blöta kläder och nästan sprang därifrån... Hänge upp allt på rummet och stannade där tills Alex kom tillbaka från bibblan. Eftersom vi snart ska flytta behöver vi dricka upp vår 4,4 L vin, sagt och gjort, kvällen gick åt till att dricka vin och prata känslor, en riktigt bra kväll! 

Eftersom killarna snarkar så högt försöker vi varje kväll att komma på saker som gör så att vi somnar innan de somnar, inte världens roligaste men ett måste om man ska få någon sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0