17 NOVEMBER- SKYPE OCH ST KILDA CENTRUM (ST KILDA)

Trots att det var en kall och mulen lördag vaknade jag upp med glädje- jag skulle skypa med två av mina bästa vänner! Vi åt en snabb frukost och rörde oss sedan till bibblan. Jag fick äntligen prata med Linnéa och Sofia och samtalet gick på över 1,5 timme. Eftersom vi är tre vänner, alla bor i olika länder och alla upptäcker helt olika äventyr fanns det väldigt mycket att prata om! Det var med sorg vi avslutade samtalet då Linnéas internet blev dåligt och Fia skulle åter gå och lägga sig. Saknade kärlekar!

Vi gick tillbaka till hostlet för att hänga ett tag innan vi bestämde oss för att ta den korta promenaden till ST Kildas shoppinggata. Stannade till på Scoop för att köpa en varsin glass, vi kollade på kläder och satte oss sedan i en liten park alldeles bredvid vårt hostel för att njuta av kvällssolen och av livet här nere. På kvällen hängde vi med killarna och somnade skrattandes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0