18 NOVEMBER- JOBB (ST KILDA)

På vårt hostel ingår det frukost, vilket såklart är väldigt bra! På vardagarna är frukosten öppen mellan 07-09 och på helgerna är den öppen mellan 07-10, det är tack vare dessa tider som vi nästan alltid kommer upp i så bra tid och hinner göra så mycket under dagen! Idag efter frukosten gick jag upp lite tidigare till rummet för att ringa till William, jag hade en väldigt stor längtan efter att få höra hans röst och berätta alla mina känslor som kommit sedan vi senast pratade.

Vid 12 gick jag till jobbet för ett planerat 12-18 pass, jag hann jobba 30 minuter innan chefen ringer och frågar om jag ville jobba till 23.30 istället. Tackade såklart ja och jobbade nästan 12 timmar då killen som skulle byta av mig var 30 minuter sen… Åt min första kebab, drack min älskade Cola Vanilj och blev hämtad av Alex & en full Russell så jag slapp gå hem själv mitt i natten!

Under detta 12 timmars passet åt jag en Small chicken kebab, skullle detta ha vart på MAX hemma (vilket är ungefär lika) skulle jag ha antagligen ha dött av hunger och behövt äta 2ggr eller åtminstone något extra när jag kom hem, det är konstigt hur magen ställer in sig på värme och ”hunger efter behov”. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0