21 NOVEMBER- PROMENAD OCH VICTORIA MARKET (ST KILDA)

Onsdagsmorgonen bjöd på moln och hyfsat varma vindar. Jag blev sittandes på bibblan i över två timmar där blogginlägg publicerades, andras inlägg lästes och såklart skype! När jag senare lämnade bibblan hade värmen försvunnit, någonting som vi har blivit ganska vana med här borta…. Efter häng på rummet tog Alex och jag en promenad i Alberts Park och utmed stranden, nu med solen i ryggen.

På kvällen åkte vi in till city för att gå på Victoria Market, en marknad som enbart är öppet på onsdagar. Jag fick äntligen äta mitt efterlängtade kött med smak av vitlök, rödvin och olja! Antagligen det bästa som kommer ätas här borta! Vi tog tramet tillbaka och hängde med killarna resten av kvällen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0