25 NOVEMBER- SISTA HELA DAGEN (ST KILDA)

Eftersom vädret inte var vad vi hade velat tog vi en sväng till bibblan och blev sittandes där i flera timmar. Eftersom det tar ungefär 5 minuter att ladda upp en bild, och jag lägger upp ca 3 bilder per inlägg, så tar det en jädrans tid! När alla mina inlägg var fixade och solen äntligen kommit fram satte jag mig på innergården för att skypa med William samtidigt som jag passade på att sola.

Russell ringde tidigare under dagen och frågade om vi ville äta vår sista middag med honom nu när Scott jobbade, det tackade vi såklart inte nej till! Vi gick ner till ST Kilda City för att äta världens godaste hamburgare med pommes!! 

Ett perfekt avslut med massor av skratt, precis som under all tid i Melbourne! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0