5 NOVEMBER-FÖRSTA DAGEN PÅ JOBBET (ST KILDA)

När Alex åkte iväg på sitt möte gick jag till stan för att köpa en svart, manlig och helt formlös tröja som jag blev tillsagt att ha under min första dag på jobbet. När magen började kurra och köket var stängt fick Russell och jag sätta oss i restaurangen med en varsin måltid istället, jag som med glädje valde capricciosa såg inte att det stod Capricosa, en pizza med anjovis och oliver. Fisk har jag inte ätit på över 7 år och jag har aldrig smakat en oliv i hela mitt liv, ingen bra blandning och pizzan fick kastas i stort sätt orörd. Jag åkte sedan till Sunshine Kebabs, mitt nya jobb, för två timmars ”prova på”. Allting gick bra så jag fick jobbet, kanske inte drömmen att åka till Australien för att jobba på ett kebab-ställe, men det fungerar för mig! På kvällen hängde Alex och jag i rummet med Russell. Kort, skratt och massa roliga historier berättades!



Kommentarer
Postat av: sabbiiiiiis

Va kul med jobb!!!

2012-11-07 @ 20:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0