9 NOVEMBER- PROMENAD OCH HÄNG (ST KILDA)

Eftersom Alex började senare idag bestämde vi oss för att ta en sovmorgon till 10 och sedan äta av vår egen frukost. När Alex hade åkt tog jag en promenad till bibblan med Russell, blev sittande där i 10 minuter innan jag fortsatte min promenad på nya gator. PW gick på strax över timmen, däremellan hann solen skina, piska regn, blåsa och blanda kallt med varmt väder, eftersom det fortfarande är vår här så är temperaturen och vädret väldigt olika från timme till timme. Jag kom tillbaka till hostlet för lite häng med Scott innan vi gick tills hans jobb för att hämta ut lönen + handla lite mat. Fortsatt häng på hostlet och när klockan slagit över 9 kunde inte magen längre vänta på mat, vi gick iväg till vårt äckliga kök (ska visa er bilder senare) för att laga fredagsmys – fajita på skotskt vis. Riktigt gott och magen blev för första gången på en vecka riktigt mätt! Avslutade kvällen på rummet med mina roomies, och jag kan inte sluta att le när jag tänker på våra skottar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0