10 OKTOBER

Jag vaknade kvart över 10 av att kirurgen från sjukhuset ringde, de hade tydligen fått en avbokning och undrade om jag ville operera mig 45 minuter senare... Eftersom jag verkligen ville ha en tid så tidigt som möjligt (innan australien) kunde jag inte annat än att tacka ja! Så efter 45 minuter hade jag hunnit få i mig lite mat och hamnat i operationssalen med rock och mössa. Operationen gick snabbare och smidigare än vad jag hade trott, med tanke på förra gången. William skjutsade hem mig och började äta sin mat, åh hungern och saknaden till max <3. 
Från och till har jag haft det väldigt ont, maten har vart i rinnande form men på kvällen lyckades jag äta pressad potatis, sås och mosad kyckling!! 

Men överlag har denna operation gått mycket bättre än förra, se här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0