14 OKTOBER

Vaknar varje natt när smärtstillandet tar slut, går upp, tar en ny tablett och ligger vaken ca 20 minuter innan den nya börjar verka.

Söndag och sista dagen på denna vecka. Hua va snabbt veckan har gått trots att jag bara legat hemma varje dag! 
Idag är saknaden efter vänner stort.
Jag vill ha tjejkväll med kompis-gruppen och äta tacogratäng + chips & dipp.
Jag vill skratta tills tårarna kommer med HELA mitt Milbo-gäng.
Jag vill ligga på stranden på Rhodos och prata om gårdagen/kvällen.
Jag vill åka till Alanya och förfesta på balkongen. 
Jag vill uppleva studentveckan med min klass.
Jag vill åka tillbaka till Peace och hänga på en solig camping.
Jag vill åka till stugan och sola med vänner eller familj.
Jag vill ha sleepover med vänner och prata hela natten.


Och jag saknar dessa Norge-människor! 




Kommentarer
Postat av: Sanna

WE MISS U TOO HONEY!

2012-10-14 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0