15 OKTOBER

Jag tog mig in till stan vid 1 för en Australien-lunch med Alex, Axelsson och Emma! Axelsson och Emma åker till Aussie nu på lördag (20/10) så vi passade på att prata nödvändigheter såsom packlista och vad som behövs köpas innan resan men även om de gånger då vi planerar att träffas där borta. Redan nu har vi bestämt (om inget annat händer) att vi ska fira jul och nyår tillsammans!
Efter fikan mötte jag upp mamma, Tobias och Monica för att se på en lägenhet, eftersom vår lägenhet som jag nämnt tidigare ska renoveras när mina föräldrar flyttar dit har vi bestämt att ta denna istället!

På kvällen åkte jag till Brynäs för ett pass på hemtjänsten, 17-22, hela kvällen spenderades i spöregn och med tandvärk... Väl hemma somnade jag ganska snabbt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0